IP telefonie

IP telefonie je technologie pro přenos hlasové komunikace přes síť s použitím otevřených standardů založených na IP.
Za dobu existence společnosti S&T jsme použili při výstavbě komunikačních systémů zařízení od celé řady výrobců.
Od roku 1998 se však v převážné míře orientujeme na dodávky řešení od společnosti Cisco Systems.

Lubomír Konvička

Lubomír Konvička

Teamleader Presales pro oblast Networks

Cisco řešení pro IP telefonii využívá jednoduchou síťovou infrastrukturu pro přenos dat, hlasu a videa, a poskytuje obchodní výhody konvergované sítě (nárůst produktivity, zvýšení podnikatelské flexibility a snížení operačních nákladů) organizacím různé velikosti.

Cisco řešení IP telefonie má čtyři primární komponenty: 

  • Infrastruktura - zahrnuje brány pro veřejnou komutovanou telefonní síť (PSTN), podporu analogového telefonu a farmy procesorů digitálního signálu (DSP). Může podporovat rozmanité typy klientů, jako jsou hardwarové telefony a video zařízení, stejně dobře jako poskytovat možnost volby pro začlenění tradičních PBX, hlasových mailů a adresářových systémů.
  • IP telefony - Cisco IP telefony kombinují funkce tradičního telefonu s ethernetovým připojením a volitelných zákaznických služeb.
  • Cisco  Unified Communications Manager (CallManager) poskytuje spolehlivé, bezpečné, škálovatelné a spravovatelné řízení hovorů a správu relací.
  • Hlasové aplikace - jsou fyzicky nezávislé na infrastruktuře, na zpracování volání a zpracování hlasu, a mohou být umístěny kdekoliv uvnitř vaší sítě.

 

Proč právě s námi?

  • Zanalyzujeme stávající možnosti datové sítě včetně aktivních prvků a navrhneme nejefektivnější řešení pro IP telefonii.
  • Zrealizujeme kompletní dodávku systému IP telefonie na klíč.
  • Poskytneme vám záruční i pozáruční servis systému IP telefonie.
  • Servisní pokrytí s dostupností služby v režime 24/7 x 2 hodiny on-site.