IP telefonie je technologie pro přenos hlasové komunikace přes síť s použitím otevřených standardů založených na IP.
Za dobu existence společnosti S&T jsme použili při výstavbě komunikačních systémů zařízení od celé řady výrobců.
Od roku 1998 se však v převážné míře orientujeme na dodávky řešení od společnosti Cisco Systems.

Cisco řešení pro IP telefonii využívá jednoduchou síťovou infrastrukturu pro přenos dat, hlasu a videa, a poskytuje obchodní výhody konvergované sítě (nárůst produktivity, zvýšení podnikatelské flexibility a snížení operačních nákladů) organizacím různé velikosti.
Cisco řešení IP telefonie má čtyři primární komponenty:
- Infrastruktura - zahrnuje brány pro veřejnou komutovanou telefonní síť (PSTN), podporu analogového telefonu a farmy procesorů digitálního signálu (DSP). Může podporovat rozmanité typy klientů, jako jsou hardwarové telefony a video zařízení, stejně dobře jako poskytovat možnost volby pro začlenění tradičních PBX, hlasových mailů a adresářových systémů.
- IP telefony - Cisco IP telefony kombinují funkce tradičního telefonu s ethernetovým připojením a volitelných zákaznických služeb.
- Cisco Unified Communications Manager (CallManager) poskytuje spolehlivé, bezpečné, škálovatelné a spravovatelné řízení hovorů a správu relací.
- Hlasové aplikace - jsou fyzicky nezávislé na infrastruktuře, na zpracování volání a zpracování hlasu, a mohou být umístěny kdekoliv uvnitř vaší sítě.
Proč právě s námi?
- Zanalyzujeme stávající možnosti datové sítě včetně aktivních prvků a navrhneme nejefektivnější řešení pro IP telefonii.
- Zrealizujeme kompletní dodávku systému IP telefonie na klíč.
- Poskytneme vám záruční i pozáruční servis systému IP telefonie.
- Servisní pokrytí s dostupností služby v režime 24/7 x 2 hodiny on-site.