Ne každé zařízení, které je již mimo záruku poskytovanou výrobcem, patří do starého železa.

Přestal Vám fungovat počítač, notebook, tiskárna, server, storage, nebo UPS která již není v záruce? Máte IT zařízení, na které již výrobce neumožňuje prodloužit podporu, ale vy chcete toto zařízení dále používat s minimálním rizikem dlouhodobého výpadku v případě poruchy? Nebo chcete pouze minimalizovat možné náklady spojené s opravou nefunkčního IT zařízení? Využijte naši službu pozáručního servisu.
S&T nabízí pozáruční servis v několika úrovních, které vždy přizpůsobujeme potřebám konkrétního zákazníka:
- Ad-hoc opravy porouchaného IT zařízení
- Diagnostika porouchaného zařízení, jejímž výstupem je cenová nabídka na opravu
- Po odsouhlasení cenové nabídky na opravu se diagnostika zařízení neplatí
- Možnost opravy zařízení přímo v místě instalace bez nutnosti odvozu do servisního střediska
- Služba podpory HW bez náhradních dílů
- V rámci měsíčního paušálu je součástí služby diagnostika vadného zařízení a veškeré práce související s uvedením HW do stavu před poruchou (mimo náhradních dílů)
- Možnost zápůjčky náhradního zařízení po dobu opravy porouchaného zařízení
- Smluvně garantované časy odezvy a vystavení cenové nabídky opravy zařízení
- Služba podpory suplující podporu výrobce
- V rámci měsíčního paušálu je pokryta diagnostika vadného zařízení a jeho oprava včetně poskytnutí náhradního dílu
- Smluvně garantované časy odezvy a opravy zařízení
- Služba může kopírovat původní službu záruky od výrobce, ale je i možné si ji nastavit dle potřeb zákazníka
- Možnost nejostřejšího SLA až do úrovně 24/7 4 hodiny fix
Proč právě s námi:
- S&T CZ disponuje silným týmem 80 profesionálních a certifikovaných techniků, kteří provádějí servisní zásahy nejenom přímo u zákazníků, ale také na sedmi pobočkách po celé České republice.
- Provádíme více než 50 000 servisních zásahů ročně. Díky silnému logistickému zázemí je většina náhradních dílů k dispozici skladem, což významně zkracuje dobu opravy.
- Díky našim 7 pobočkám po celé České republice – Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, České Budějovice a Pardubice - jsme schopni garantovat Response Time (doba odezvy u zákazníka) do 2 hodin a Fix Time (doba ukončení opravy u zákazníka) do 4 hodin v režimu 24/7.
- Služba je dostupná přes centrální Servicedesk na jednom telefonním čísle +420 281 006 281.
Seznam výrobců:
V oblasti zabezpečení servisní činnosti spolupracujeme s řadou světových výrobců výpočetní a kancelářské techniky. S&T je multi vendor servisní organizací a zajišťujeme záruční i pozáruční servis největším světovým výrobcům, např. HPE, HP Inc., Fujitsu, Dell EMC, IBM, Lenovo, Acer, Xerox, Lexmark, Epson, Samsung, Olivetti, NetApp, BlueCoat, 3M, Cisco, APC a další.