Pozáruční servis

Ne každé zařízení, které je již mimo záruku poskytovanou výrobcem, patří do starého železa.

Marek Jína

Marek Jína

Solution Architect

Přestal Vám fungovat počítač, notebook, tiskárna, server, storage, nebo UPS která již není v záruce? Máte IT zařízení, na které již výrobce neumožňuje prodloužit podporu, ale vy chcete toto zařízení dále používat s minimálním rizikem dlouhodobého výpadku v případě poruchy? Nebo chcete pouze minimalizovat možné náklady spojené s opravou nefunkčního IT zařízení? Využijte naši službu pozáručního servisu.

S&T nabízí pozáruční servis v několika úrovních, které vždy přizpůsobujeme potřebám konkrétního zákazníka:

  • Ad-hoc opravy porouchaného IT zařízení
    • Diagnostika porouchaného zařízení, jejímž výstupem je cenová nabídka na opravu
    • Po odsouhlasení cenové nabídky na opravu se diagnostika zařízení neplatí
    • Možnost opravy zařízení přímo v místě instalace bez nutnosti odvozu do servisního střediska
  • Služba podpory HW bez náhradních dílů
    • V rámci měsíčního paušálu je součástí služby diagnostika vadného zařízení a veškeré práce související s uvedením HW do stavu před poruchou (mimo náhradních dílů)
    • Možnost zápůjčky náhradního zařízení po dobu opravy porouchaného zařízení
    • Smluvně garantované časy odezvy a vystavení cenové nabídky opravy zařízení
  • Služba podpory suplující podporu výrobce
    • V rámci měsíčního paušálu je pokryta diagnostika vadného zařízení a jeho oprava včetně poskytnutí náhradního dílu
    • Smluvně garantované časy odezvy a opravy zařízení
    • Služba může kopírovat původní službu záruky od výrobce, ale je i možné si ji nastavit dle potřeb zákazníka
    • Možnost nejostřejšího SLA až do úrovně 24/7 4 hodiny fix

Proč právě s námi:

  • S&T CZ disponuje silným týmem 80 profesionálních a certifikovaných techniků, kteří provádějí servisní zásahy nejenom přímo u zákazníků, ale také na sedmi pobočkách po celé České republice.
  • Provádíme více než 50 000 servisních zásahů ročně. Díky silnému logistickému zázemí je většina náhradních dílů k dispozici skladem, což významně zkracuje dobu opravy.
  • Díky našim 7 pobočkám po celé České republice – Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, České Budějovice a Pardubice - jsme schopni garantovat Response Time (doba odezvy u zákazníka) do 2 hodin a Fix Time (doba ukončení opravy u zákazníka) do 4 hodin v režimu 24/7.
  • Služba je dostupná přes centrální Servicedesk na jednom telefonním čísle +420 281 006 281.

Seznam výrobců:

V oblasti zabezpečení servisní činnosti spolupracujeme s řadou světových výrobců výpočetní a kancelářské techniky. S&T je multi vendor servisní organizací a zajišťujeme záruční i pozáruční servis největším světovým výrobcům, např. HPE, HP Inc., Fujitsu, Dell EMC, IBM, Lenovo, Acer, Xerox, Lexmark, Epson, Samsung, Olivetti, NetApp, BlueCoat, 3M, Cisco, APC a další.