Druhý plánovaný webinář z cyklu Chytrá řešení pro výrobu je tady! Poznamenejte si prosím do svých kalendářů datum čtvrtek 22. dubna od 10 hodin, kdy se online setkáme přes MS Teams. A s čím vás tentokrát seznámíme? Co bude hlavním tématem? Stejně jako v rámci úvodního webináře se budeme držet problematiky bezpapírového řešení, tentokrát se však detailněji zaměříme na sklady, logistiku a reálná data v reálném čase.
Digitalizaci vazeb v logistice a skladech si ukážeme na příkladu od evidence příjezdu dopravce, doručení informací o místu určení skládky, sledování pohybu vozidla, predikce příjezdu vozidla, až po příjem na sklad. To vše automatizovaně bez průběžných kontrolních zastávek, sdělování informací o trase a místa skládky.
Z webináře si odnesete například, jaký má význam implementace čárových kódů a čteček, značení a etiketování v celém procesu, jak zrychlit logistiku, snížit chybovost a minimalizovat ztráty, jak dosáhnout co největší efektivity a ekonomického přínosu.
Registrujte se na náš webinář přes registrační formulář zde.