Když se řekne Helpdesk, každý si představí pomoc v nouzi s počítačem.
V našem pojetí však znamená Helpdesk mnohem více.
Od samotné podpory koncových stanic malých organizací přes komplexní uživatelskou podporu velkých mezinárodních firem až po převzetí zodpovědnosti za kompletní fungování IT oddělení ve vaší společnosti. Náš tým speciálně vyškolených a certifikovaných pracovníků splňuje požadavky nejnáročnějších zákazníků. Důkazem naší kvality jsou spokojení zákazníci, kteří využívají našich služeb již řadu let.

Potřebujete stabilizovat vaše IT?
Pro naše zákazníky zajišťujeme například instalace koncových stanic, správu aplikací (SCCM, IBM Tivoli), konfigurace a provozování aplikací podle zadání, správu objektů v Active Directory (uživatelé, stanice, skupiny, scriptování), správu a údržbu tiskových řešení (SafeQ), správu majetku (Asset Management), správu přístupových a docházkových systémů (eVjezdy, eDochazka, C4), monitoring infrastruktury (NAGIOS, ZABBIX), pravidelné kontroly logů a čítačů pro státní správu a ještě mnoho dalšího.
Podporu zajišťujeme vzdáleně nebo přímo u zákazníka.
Proč právě s námi:
- Přes 20 let nepřetržitého fungování Helpdesku pro naše zákazníky.
- Více než 70 specialistů se zkušenostmi s podporou uživatelů a koncových stanic.
- Máme propracovaný systém vzájemné zastupitelnosti, který garantuje 100% dostupnost a vysokou kvalitu našich služeb.
- Statistiky plnění SLA a průzkumy spokojenosti vyhodnocujeme pravidelně s našimi zákazníky a společně pracujeme na zvýšení efektivity.