Řešíte při odesílání faktur zákazníkům jejich kompletaci s množstvím příloh?
Potřebujete faktury odesílat mailem opatřené elektronickým podpisem?
Chcete mít automatizovanou evidenci všech verzí faktur a příloh, které jste zákazníkovi odeslali?

Z našich připravených komponent vám sestavíme řešení přesně na míru. Pro vaše fakturantky nainstalujeme přehledný a jednoduchý kokpit vydaných faktur. Zkompletované faktury ještě mohou projít kontrolou případně schválením odpovědnou osobou, a poté již opatřené elektronickým podpisem odcházejí mailem
k zákazníkovi. Řešení ale lze úspěšně použít i pro faktury odesílané klasickou poštou, nebo přímo datovým rozhraním.
Pokud řešíte návazné dodatečně zákazníkem vyžádané změny v textaci nebo obsahu faktury, pomůžeme vám řídit i tento změnový proces a evidovat všechny verze faktury a jejích příloh.
Proč právě s námi:
- S procesem kompletace a podepisování odchozích faktur máme bohaté zkušenosti a úspěšně je používá řada zákazníků.
- Naše řešení pro kompletaci a podpisování vydaných faktur i sami používáme.
- Pro elektronické podepisování odchozích faktur používáme naše řešení odvozené z našich bankovních aplikací.