Rádi byste se osvobodili z obklíčení bobtnajícím archivem šanonů s došlými fakturami? Potřebujete zrychlit schvalovací proces? Dělá Vám potíže umístění schvalovatelů v různých lokalitách?
Dejte Vašim účetním informaci o došlých fakturách okamžitě po příchodu do firmy a vašim schvalovatelům svobodu pohybu a kompletní informace.


Faktury jsou hned po příchodu do firmy naskenovány a na úrovni celkové hodnoty pohledávky zaevidovány, takže jsou pro účetní pracovníky okamžitě dostupné v saldu dodavatele. Zatím ovšem jen ve stavu předběžné informace a uloženého skenu. Při následném schvalovacím procesu lze nastavit libovolné strategie schvalování, dle hodnoty, obsahu či střediskové příslušnosti, můžeme využít i předschválení na základě už dříve schválené objednávky.
Schvalovatelé jsou informováni mailem a mohou svá rozhodnutí činit v kanceláři i na cestách, z PC nebo svého mobilu. Doprovodné komentáře a poznámky, stejně jako sken faktury, jsou následně dostupné i zpětně elektronicky přímo z dokladu v účetnictví, kdykoli si to interní nebo externí kontrola vyžádá.
Proč právě s námi:
- Kromě dodání technického řešení vám pomůžeme i s optimalizací schvalovacího procesu.
- Máme jak ERP specialisty, tak řešení pro Sharepoint či intranet – vše pod jednou střechou.
- Jsme flexibilní – pokud místo nativního DMS v SAP či Infor dáte přednost jinému archivačnímu úložišti, naše řešení s tím počítá.
- Naše řešení pro zpracování došlých faktur i sami používáme.