Servisní požadavek
Vážený zákazníku,
nyní nám můžete poslat svůj servisní požadavek. Po jeho doručení vás naše servisní středisko bude v co nejkratší možné době konkatovat na telefonním čísle, které uvedete.
Požádáme vás o doplňující informace, například:
- další příznaky popsané závady
- záruka zařízení
a dohodneme s vámi podrobnosti jako:
- způsob opravy (u vás nebo v servisním středisku)
- předpokládanou dobu opravy
- případně způsob platby.
O postupu řešení vašeho požadavku resp. průběhu opravy budete průběžně informováni e-mailem (pokud ho uvedete). Registrovaným zákazníkům pro usnadnění komunikace sdělujemě vždy i číslo RMA, pod nímž je jejich požadavek evidován
v našem systému.
Vyplňte prosím všechny níže uvedené údaje – vaše osobní údaje nebudou žádným způsobem zneužity a slouží pouze k našim interním evidenčním potřebám.