Servisní požadavek

Vážený zákazníku,

nyní nám můžete poslat svůj servisní požadavek. Po jeho doručení vás naše servisní středisko bude v co nejkratší možné době konkatovat na telefonním čísle, které uvedete.

Požádáme vás o doplňující informace, například:

  • další příznaky popsané závady
  • záruka zařízení

a dohodneme s vámi podrobnosti jako:

  • způsob opravy (u vás nebo v servisním středisku)
  • předpokládanou dobu opravy
  • případně způsob platby.

O postupu řešení vašeho požadavku resp. průběhu opravy budete průběžně informováni e-mailem (pokud ho uvedete). Registrovaným zákazníkům pro usnadnění komunikace sdělujemě vždy i číslo RMA, pod nímž je jejich požadavek evidován 
v našem systému.

Vyplňte prosím všechny níže uvedené údaje – vaše osobní údaje nebudou žádným způsobem zneužity a slouží pouze k našim interním evidenčním potřebám.