Potřebujete záruku garantovaného chodu vašich aplikací?
Hledáte přítele na telefonu pro vaše uživatele?
Nebo jen chcete doplnit odborné a kapacitní mezery v interním týmu?


Díky našemu týmu zkušených specialistů a centrální helpdeskové službě až 7/24 vám můžeme nabídnout IT podporu end-to-end, v celém rozsahu a životním cyklu IT řešení. Služby aplikační a systémové podpory poskytujeme dle definovaných SLA, a to v různých režimech dle přání zákazníka:
- Aplikační hotline / helpdesk
- Rozvojové a podpůrné konzultace a školení
- Externí administrace systému
- Záruka provozu / Garance obnovy / Disaster recovery
- End-to-end podpora HW i SW zákazníka (jeden partner pro celý systém)
- Provoz Vašeho řešení formou služby
Proč právě s námi:
- Zkušenost – náš tým školených a certifikovaných specialistů podporuje IT řešení pro naše zákazníky už řadu let.
- Jednoduchost – s S&T máte vše potřebné pod jednou střechou – od sítí až po aplikační konzultanty.
- Flexibilita – přizpůsobíme strukturu naší podpory vašim konkrétním potřebám.
- Vyspělost – jsme držiteli certifikací SAP, INFOR, Microsoft i certifikovaným partnerem HP, Dell, EMC, IBM, Cisco i dalších.