Hotline a helpdesk

Potřebujete záruku garantovaného chodu vašich aplikací?
Hledáte přítele na telefonu pro vaše uživatele?
Nebo jen chcete doplnit odborné a kapacitní mezery v interním týmu?

Petr Doležal

Petr Doležal

Segment Manager SAP
Jiří Štěpán

Jiří Štěpán

Segment Manager ERP

Díky našemu týmu zkušených specialistů a centrální helpdeskové službě až 7/24 vám můžeme nabídnout IT podporu end-to-end, v celém rozsahu a životním cyklu IT řešení. Služby aplikační a systémové podpory poskytujeme dle definovaných SLA, a to v různých režimech dle přání zákazníka:

  • Aplikační hotline / helpdesk
  • Rozvojové a podpůrné konzultace a školení
  • Externí administrace systému
  • Záruka provozu / Garance obnovy / Disaster recovery
  • End-to-end podpora HW i SW zákazníka (jeden partner pro celý systém)
  • Provoz Vašeho řešení formou služby

Proč právě s námi:

  • Zkušenost – náš tým školených a certifikovaných specialistů podporuje IT řešení pro naše zákazníky už řadu let.
  • Jednoduchost – s S&T máte vše potřebné pod jednou střechou – od sítí až po aplikační konzultanty.
  • Flexibilita – přizpůsobíme strukturu naší podpory vašim konkrétním potřebám.
  • Vyspělost – jsme držiteli certifikací SAP, INFOR, Microsoft i certifikovaným partnerem HP, Dell, EMC, IBM, Cisco i dalších.