MANAGED SERVICES

Managed Print Services

S našimi tiskovými službami jen doplňujete papír a tisknete. Vše ostatní je na nás – servis, spotřební materiál i dohled.

Pořízení tiskových strojů i jejich další provoz jako jedno řešení pro snížení tiskových nákladů

Většina organizací řeší především pořizovací cenu tiskáren či skenerů, zatímco opomíjí náklady na tisk a správu. V mnoha případech se jedná o situaci, kdy pořizovací náklady zařízení řeší jiné oddělení než provozní a tiskové náklady (jako pořizování spotřebního materiálu). Z pohledu efektivity a ceny je však třeba náklady na tisk sledovat jako celek včetně vícenákladů jako je servisní zajištění, zajištění bezproblémového chodu a správy tisku (většinou pod správou IT oddělení zákazníka).

A s tím vám rádi pomůžeme prostřednictvím naší tiskové služby „MPS“ (Managed Print Services).

Kromě zvýšené produktivity a ekonomických přínosů s MPS zvýšíte bezpečnost vašich dat, a to díky víceúrovňovému zabezpečení tisku, poradenství v oblasti print managementu a user managementu.

V Axians poskytujeme komplexní řešení MPS:

  • Zpracujeme vám analýzu nákladů na tisk.
  • Navrhneme optimalizaci tiskového prostředí.
  • Zajistíme centrální management vašich tiskáren a vzdálený dohled.
  • Průběžně doplňujeme spotřební materiál a poskytujeme okamžitý servis.
  • %
    Úspora nákladů na tisk
  • vytištěných stran za minutu
  • naskenovaných obrázků za minutu

Co získáte s Axians

Nejprve zpracujeme analýzu vašich nákladů na tisk

  • Zmapování tisků, zejména zjištění objemů tisků.
  • Vyhodnocení současného stavu provozních nákladů.
  • Návrh na obnovu tiskového prostředí.
  • Odhad tiskových nákladů v rámci nového řešení a vyčíslení úspor.
  • Přehled o oblastech potenciálních úspor.
  • Identifikace příležitostí ke zvýšení produktivity zaměstnanců.
  • Ukázka možností pro zvýšení spokojenosti uživatelů.

Postup analýzy tiskových nákladů

Sběr informací

  • Informace o typech a počtech zařízení – inventurní seznam zákazníka.
  • Informace o objemech tisků – nasazení speciálního SW pro monitoring tisku na všech zařízeních.
  • Informace o cenách vstupů – zařízení, spotřební materiál, servis.
  • Vyhodnocení tiskových nákladů ve stávajícím provozu.

Porovnání nákladů na tisk a vyhodnocení

  • Investiční náklady – náklady na pořízení stávajících tiskáren a MFC
  • Provozní náklady – spotřební materiál, servis a údržba

Následně vytvoříme návrh na optimalizaci tiskového prostředí

  • Porovnání více modelů provozu tiskového prostředí.
  • Návrh na optimalizaci tiskáren a jejich umístění.
  • Definování správné SLA.
  • Návrh v bezpečnostní oblasti a zabezpečení tisku.
  • Centrální management, zvýšení efektivity správy.
  • Návrh tiskových serverů.
  • Návrh tiskové politiky.
  • Definování kategorií tiskáren a jejich parametrů.
  • Návrh zadávací dokumentace.

Vždy hledáme optimální řešení na míru. Opíráme se přitom o spolehlivé partnery.

PROHLÉDNOUT STRATEGICKÉ PARTNERY

Reference našich zákazníků

Managed Services Bankovnictví a pojišťovnictví

Poskytujeme komplexní Managed Print Services Komerční bance

Komerční banka se v roce 2015 rozhodla přesunout starost o tiskové prostředí na externí dodavatele. KB do té doby pořizovala tiskárny i spotřební materiál do svého vlastnictví. Jen záruční a pozáruční servis byl zajišťován externě.
Více
SAP Průmysl

Komplexní implementace řešení SAP ve společnosti MAGNA Automotive Stity s.r.o

Společnost MAGNA Automotive, výrobce komponentů pro automobilový průmysl, řešila komplexní výměnu ERP systému. Původní ERP systém již nebyl schopen zajišťovat moderní požadavky na automotive procesy, a to především v oblasti výroby a logistiky.
Více
Smart Factory Průmysl

Automatická deklarace výroby v závodě FAURECIA, Plazy

FAURECIA INTERIOR SYSTEMS BOHEMIA s.r.o., člen koncernu FAURECIA jednoho z předních výrobců Automotive dílů realizoval systém automatické deklarace výroby pro technologický soubor vstřikovna. Provedli jsme kompletní dodávku systému na klíč (HW, SW, montáže), a to s více než 20letými zkušenostmi v daném segmentu průmyslu.
Více
Cloud & Data Center Infrastructure

Implementace řešení dHCI ve společnosti Porsche Česká republika s.r.o.

Společnosti Porsche ČR rostly nároky na infrastrukturu, přičemž stávající řešení už nebylo dostačující. Proto jsme obnovili hardware i software a implementovali inteligentní platformu dHCI, která v současnosti patří mezi nejpokročilejší řešení na trhu.
Více
SAP Průmysl

Bezpapírová výroba v praxi aneb další kroky k Průmyslu 4.0 ve společnosti Dormer Pramet

Společnost Dormer Pramet se intenzivně zabývá inovacemi a optimalizací svých procesů. Pro řízení celé společnosti včetně výroby využívá systém SAP a již delší dobu se zabývala myšlenkou na další digitalizaci výroby. Specialisté společnosti společně s našimi odborníky připravili podrobný koncept, kde všechny oblasti zmapovali a navrhli řešení.
Více
Kybernetická bezpečnost

Audit kybernetické bezpečnosti u Elektrotrans a.s.

ELEKTROTRANS a.s. je společnost patřící mezi jedničky na českém trhu v zajišťování komplexních služeb v oblasti přenosu a distribuce elektrické energie. Tato pozice klade vysoké nároky na bezpečnost celé IT infrastruktury společnosti. Elektrotrans jsme pomohli tuto infrastrukturu zkontrolovat pomocí penetračních testů a bezpečnostního auditu.
Více
Kybernetická bezpečnost

Kontrola infrastrukturních prvků pro Schaltag

Axians provedla externí penetrační testy se zaměřením především na hraniční infrastrukturní prvky. Poté následovalo také testování webových aplikací. Součástí testu bylo využití brute force útoku na přihlašovací údaje zaměstnanců. V rámci testování webových aplikací došlo k automatizovanému testu, který byl následován ručním testováním
Více
Kybernetická bezpečnost

Penetrační testování pro Ministerstvo spravedlnosti ČR

Ministerstvo spravedlnosti ČR spolupracuje s Axians na ochraně své infrastruktury. Axians provedl napříč ministerstvem testy ke zjištění slabých míst a zajištění ochrany aplikací.
Více
Managed Services

Service desk pro české prostředí ThermoFisher

Axians poskytla společnosti Thermo Fisher Scientific podporu při převzetí služby Service desk do domácího prostředí. Služba se skládá z 3-6 lidí včetně dedikovaného Service Delivery Managera, kteří se starají o více než 1000 uživatelů stanic.
Více

Jak vám můžeme pomoci?

Máte projekt? Otázku? Zaujalo vás naše řešení? Kontaktujte nezávazně naše experty a my se vám co nejdříve ozveme.

  • Kliknutím na tlačítko “ODESLAT” beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.